Zet uw merk in de schijnwerpers met onze nieuwe initiatieven!
Nieuw: Spotlightweken
Vanaf 2024 introduceren wij de Spotlightweken. In deze speciale weken zetten we specifieke productgroepen centraal, waarmee we horecaondernemers inspireren en informeren. Doe mee en geef uw merk de aandacht die het verdient. Een uitgelezen kans om uw producten onder de aandacht te brengen bij een betrokken en relevant publiek.
Ook nieuw: ‘Investeren in…’
Horecaondernemers moeten weloverwogen keuzes maken bij investeringen. Met de reeks ‘Investeren in…’ ondersteunen we ze bij het maken van de juiste beslissingen rondom ‘horeca essentials’. Deze online reeks is beschikbaar voor De CaféKrant, De RestaurantKrant en Lunchroom en biedt u de exclusieve mogelijkheid om uw expertise te tonen en uw merk te versterken.
Waarom deelnemen?
- Bereik een breed en relevant horecapubliek.
- Laat zien hoe uw producten en diensten bijdragen aan succes in de horeca.
- Bouw aan een krachtige merkpositie in een competitieve markt.
Mis deze kans niet. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe we samen uw merk naar een hoger niveau kunnen tillen!
Uw voordeel:
Driemaal zoveel zichtbaarheid!
Profiteer een heel jaar van continue online aanwezigheid. Bovendien worden de dossiers actief gepromoot om uw bereik te maximaliseren.
Meer informatie?
Wilt u meer informatie over adverteren tijdens de Spotlightweken? Of wilt u uw expertise tonen in de reeks ‘Investeren in…’? Neemt u dan contact met ons op via:
Uitgeverij PS: bv
Leijenseweg 111F
3721 BC, Bilthoven
T: 030 – 251 22 70
E: info@uitgeverijps.nl